Hírek, információk, akciók

Agip helyett Eni
2013.12.18.

Az eni egy energiavállalat, amely az energiaszolgáltatás minden egyes területén jelen van. Ennek megfelelően a csoport kiemelten fontosnak tartja, hogy arculati elemeit továbbfejlessze és egységesítse minden országban és iparágban, ahol tevékenységet végez.


2009-ben az eni egy márkamegújítási programot indított el, azzal a céllal, hogy logója könnyen felismerhető legyen és hatékonyan jutassa el a vásárlókhoz a márka üzenetét. Az eni arculatának fejlesztése és egységesítése 70 országot és számos szektort érintett, ahol a vállalat tervékenységet folyatat. Az eni megalkotta új arculatát, és ezt összhangba kívánja hozni a vállalat által betöltött új szereppel. Az eni egy teljes körű energiavállalat, amelynek kínálatában az üzemanyagok, az elektromos energia és a gáz egyaránt megtalálható.

Mára az eni egy nyitott és dianamikus vállalattá vált. Kulcsfontosságú értékei a fenttarthatóság, a kultúra, a partneri kapcsolatok ápolása, az innováció és a hatékonyság. Ezekkel az értékekkel összhangban az eni által tervezett új logó megtartja a folytonssági elemeket, amelyek a korábbi dőszakban is jellemezték. Ugyanakkor kihangsúlyozza a folyamatosan fejlődő integrált vállalat erejét, amely nem csak a területi kérdésekre fordít kiemelet figyelmet, de folyamatos kapcsolatot tart fenn a tevékenységben érintett felekkel is.

A logováltás folyamata a kúthálózat esetében is elkezdődött. Az eni márka értékesítési helyeinek átalakítása szintén az új arculat megerősítésést hivatott támogatni.

vissza...